top of page
תמונת הסופר/תMedia Team

גילוי דעת - שנה ל7 לאוקטובר

שנה חלפה מאז השבעה באוקטובר. שנה מאז הטבח הנורא ביישובי העוטף, שהותיר צלקות קשות בקרב כלל אזרחי המדינה, יהודים וערבים כאחד, והשלכותיו הקשות והנוראיות של אותו אירוע השפיעו גם על העם הפלסטיני ועל האזור בכלל.

ממשלת ישראל הפקירה את אזרחיה לפני ה-7 באוקטובר, במהלכו של האירוע הנורא וגם אחריו. הממשלה לא מילאה את חובתה כלפי אזרחיה, לא דאגה לשלומם ולביטחונם, ולא קידמה עסקה להחזרת כלל החטופים לחיק משפחותיהם.

חפים מפשע נרצחו בדם קר, נשים, זקנים וטף נגדעו חלומותיהם לזכות בעתיד טוב יותר, וזה חיזק עוד יותר ש-"במלחמות כולם מפסידים"!

האזור שלנו עדיין מדמם. בשבועות האחרונים החליטה ממשלת הדמים לפתוח עוד חזית בזירה הצפונית. וכבר המלחמה גובה חיי אדם בלבנון ובישראל, כשחיילים נשלחים למותם למען השרידות הפוליטית של ממשלת ההפקרה.

אמרנו את זה מהיום הראשון : רק פתרון פוליטי יכול לשים קץ למעגל הדמים.

גם מנהיגי העולם החופשי ביידן, מאקרון ואחרים קוראים להפסקת אש, לסיום המלחמה ולעסקה שתחזיר את החטופים הביתה.

אנו, מפלגת כל אזרחיה, קוראים לכל המפלגות הפוליטיות להצטרף ולתמוך במתווה של חברנו גרשון בסקין ושל האלוף עמירם לוין, מתווה ה"שלושה שבועות", הכולל 8 סעיפים בני קיימא. מדובר בהסכם שזכה להסכמה מצדו של חבר המשא ומתן מטעם חמאס ע'אזי חאמד. ההסכם המוצע מבטיח גם התקדמות בשאלת היום שאחרי, וגם חתירה להסכם מדיני בגזרה הצפונית.

הגיע הזמן למלא את מצוותם של חברינו הפלסטינים והישראלים- לחתור לשלום אמיתי בין שני העמים. הגיע הזמן לא רק לחלום, אלא גם לממש את החלום. ביחד, ישראלים ופלסטינים דורשים את סיום הסכסוך הארור, ותחילתו של מזרח תיכון חדש, שיש בו מקום לכולם.

אנו במפלגת כל אזרחיה נפעל לקידום המתווה בכל הדרכים והאמצעים, וקוראים לשותפינו בצד הישראלי והפלסטיני לאמץ אותו, ויחד נקים מחדש את מחנה החיים והשלום למען עתיד ילדינו!

פוסטים אחרונים

הצג הכול

יש ברירה

יש ברירה המלחמה אינה כורח המציאות אלא בחירה. אנחנו רוצים להביע את דאגתנו והזדהותנו עם תושבי הצפון, ערבים ויהודים, החיים היום תחת אימת...

באמת ניצחנו?? אז די!!

באמת ניצחנו?? אז די!! חלק מהציבור בישראל מתבשם מתחושת נצחון וחש תחושת גאווה וסיפוק כתוצאה ממבצע הביפרים שמשכיח את מצבם הנואש של החטופים...

bottom of page